نمایندگی تیغه های برش TRO در انواع تخت و دیسکی برای برش با دقت بالا و ضایعات پایین

مفتخریم در زمینه ارائه راه حلهای برش دقیق و با کمترین ضایعات، نمایندگی تیغه های برش شرکت TRO اسلوونی را دارا هستیم که نزدیک به یکهزار شرکت از صنایع فولاد تا صنایع بازیافت در سراسر دنیا به آن اعتماد نموده اند. ایران عزیز ما یکی از پنجاه کشور مقصد صادراتی این محصولات است. در زمینه کیفیت بالای محصولات این شرکت همین بس که سی و پنج شرکت مطرح تولیدکننده ماشین آلات برش در صنایع مختلف، محصولات TRO را به عنوان قطعه اصلی روی ماشین آلات خود نصب می کنند.

TRO با تکیه بر تجربه یکصد ساله خود و بهره گیری از فناوریهای مدرن، قادر است تا تیغه اره های دیسکی تا قطر 550 میلی متر، ضخامت یک تا 100 میلی متر و تیغه گیوتین تخت تا طول 1600 میلی متر را برای استفاده در صنایع مختلف تولید نماید. جنس فولاد آلیاژی استفاده شده در ساخت این تیغه ها با توجه به محل استفاده، از نوع فولاد ابزاری گرمکار مقاوم به حرارت بالا و کم کربن(مانند فولاد آلیاژی 1.2343و 1.2344و 1.2345) است تا سختی و مقاومت بسیار مناسبی را برای محصول به ارمغان آورد.

شرکتهای بین المللی بزرگی چون Lindemann, Copex Vezzani, Schäfer, Cosmo, در ماشین آلات خود از محصولات شرکت TRO استفاده می کنند. در صنعت خودروسازی نیز شرکتهایی چون SKODA و GOODYEAR از مشتریان عمده محصولات ما هستند.

تیغه های برش فولاد و آلمینیوم

تیغه های برش صنایع فولاد و آلومینیوم TRO

تیغه های برش مورد استفاده صنایع فولاد و آلومینیوم

تیغه های برش صنایع چوب TRO

تیغه های برش صنایع چوب TRO

تیغه های برش مورد استفاده در صنایع چوب

تیغه های برش صنایع کاغذ TRO

تیغه های برش صنایع کاغذ TRO

تیغه های برش مورد استفاده صنایع کاغذی و سلولزی

تیغه های برش صنایع لاستیک TRO

تیغه های برش صنایع لاستیک TRO

تیغه های برش مورد استفاده صنایع لاستیک

تیغه های برش صنایع بازیافت TRO

تیغه های برش صنایع بازیافت TRO

تیغه های برش مورد استفاده صنایع بازیافت

مشاوره آنلاین در واتس‌اپ